Jak na obnovení systému u MUXpro 820/8216/822?

Vytisknout
Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 
Kategorie: PON produkty
Aktualizováno: 18. 5. 2012 9:34
Zobrazení: 6207

Pokud je zařízení  MUXpro nedostupné, například se vám nezdařil upgrade firmware, musíte firmware obnovit ručně následujícím postupem.

  1. Zapněte PC a spusťte na něm váš TFTP server.
  2. V TFTP serveru nastavte výchozí cestu na složku s firmwarem.
    rm1
  3. Připojte zařízení MUXpro k vašemu počítači, pomocí CRAFT a LAN portu. Hodnoty pro nastavení jsou v následujícím obrázku.
    rm2
    rm3a
  4. Nejprve zapněte hyperterminál na PC a následně zařízení MUXpro. Jakmile se zobrazí zpráva ?Press the 'r' to recover system?  stiskněte klávesu 'r' pro potvrzení akce. (všechny diody na předním panelu začnou svítit).
    rm3
  5. Vložte cílovou IP adresu, například 172.16.9.71. Může být libovolná, pokud bude ve stejné doméně.  Všimněte si, že cílová IP adresa nesouvisí s vaší MUXpro IP adresu.
  6. Vložte server IP adresu, která je stejná jako IP adresa vašeho TFTP serveru. V našem případě 172.16.9.70.
  7. Zadejte název souboru s požadovaným firmwarem. V našem případě M822F_103.bin. Poté systém začne načítat firmware a spustí upgrade proces. (délka názvu souboru s firmwarem může být maximálně 15 znaků).
    rm4
  8. Počkejte, dokud upgrade firmwaru nebude kompletní a nevypínejte zařízení.
    rm5
  9. Nyní se zařízení automaticky restartuje. Po restartu zkontrolujte, zda byl systém obnoven.  Touto procedurou se všechny hodnoty vrátí do defaultního nastavení.
    rm6
  10. Pokud obnova systému selže, nebo je přerušena, vypněte zařízení a opakujte krok 4 až 9.