Jak mohu vzdáleně řešit problémy a provádět ladění?
- Podrobnosti
- Kategorie: Jak řešit problémy se zař.
- Aktualizováno: 17. 5. 2012 15:57
- Zobrazení: 6337
Pokud se setkáte s nějakým problémem, který nejste schopni vyřešit, prosíme, podívejte se na následující aplikace. Naše podpora vám po sdělení sériového čísla budu schopna vzdáleně pomoci.
Aplikace 1:
? PC uživatele má nejméně 2 síťové karty.
? Síťová karta 1 (NIC 1) je propojena s LAN portem na Vigor routeru; WAN portu routeru je zapojen do internetu, ale na lince je nějaký problém.
? Síťová karta 2 (NIC 2) je připojeny k jinému funkčnímu připojení k internetu.
? Na počítači uživatele je naistalován software VNC nebo Team Viewer.
Aplikace 2:
? PC uživatele má jen jednu síťovou kartu.
? Uživatel má 2 routery a ethernet switch. Oba routery a PC zapojí do switche. Tyto dva routery musím mít adresy spadající do stejné sítě, např. jeden router s IP adresou 192.168.1.1 a druhý s IP 192.168.1.2.
? Linka zapojená do WAN portu musí být stále připojena. Uživatel přistupuje k internetu přes druhý router.
? Na počítači uživatele je naistalován software VNC nebo Team Viewer.
Podpoře poskytněte ID Team Vieweru a heslo nebo v případě VNC veřejnou IP adresu a heslo.