Mám Venus bránu a nevidím v nastavení možnost nastavení SIP účtu.
- Podrobnosti
- Kategorie: VoIP routery a brány
- Aktualizováno: 31. 7. 2012 8:37
- Zobrazení: 5855
Tento případ může nastat u dvou situací.
- Přihlašujete se do zařízení s právy General User Account a pro toto nastavení potřebujete práva Root Account. Pokud neznáte jméno a heslo pro Root Account, kontaktujte svého technika. Nebo nám zašlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.MAC adresu vašeho zařízení a sériové číslo produktu (SN). Oboje naleznete na spodní straně zařízení na štítku. Sériové číslo je i na krabici od produktu. A my vám zašleme nové přihlašovací údaje.
- Nemáte správný FW. Je potřeba FW s podporou SIP protokolu a vy nejspíše máte s podporou MGCP nebo MEGACO. V tomto případě se obraťte opět na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. V mailu uveďte sériové číslo produktu (SN), které naleznete na spodní straně zařízení na štítku, nebo i na krabici od produktu.